Помощ
Често задавани въпроси
picture_as_pdf  Помощ
  • label Какво представлява здравният портал? (sofia.myhealth.bg)
    Здравният портал на Столична Община има за цел да предостави обширна информация за общинските лечебни заведения на територията на Община София, за лекарите-специалисти, практикуващи в тях, както и да даде възможност на потребителите да запазват часове за преглед.
  • label Трябва ли да съм пълнолетен, за да имам право на регистрация?
    Да. За да направите регистрация в здравния портал, е необходимо да имате навършени 18 години.
  • label Къде мога да прочета общите условия за ползване на здравния портал?
    Кликнене на следния линк, за да прочетете общите условия.

    Общите условия могат да бъдат намерени и в страница "Регистрация", поле "Приемам общите условия за ползване на здравния портал", а също така и като линк в края на всяка страница.
  • label Необходимо ли е да имам регистрация, за да резервирам час при специалист?
    Да.
  • label Безплатна ли е регистрацията в здравния портал?
    Да.
  • label Как мога да се регистрирам в портала?
    Регистрация в здравния портал може да направите, след като отворите страница "Регистрация", попълните всички задължителни полета, приемете общите условия за ползване на портала, поставите отметка в полето "Не съм робот" и след това кликнете върху бутона "Регистрация".

    Моля имайте предвид, че електронната поща, която посочите, ще бъде Вашият основен идентификатор за вход в системата. На нея ще получите имейл за активиране на профила си.
  • label Защитени ли са личните ми данни?
    Въведените от Вас лични данни са напълно защитени и няма да бъдат използвани никъде, освен в системата на здравния портал.
  • label Направих успешно своята регистрация, но не получавам имейл за активация. Какво да направя?
    Уверете се, че имейлът за активация не се намира в папка "Спам" (Spam) на Вашата електронна пощенска кутия. Добре е да имате предвид, че доставянето на имейли към някои електронни пощи може да бъде забавено в рамките на 30мин. до 1 час.

    Ако все пак не сте получили имейла в период по-голям от няколко часа, направете запитване от формата за контакт в страница "Контакти" или ни пишете на електронна поща support@myhealth.bg
  • label Как да активирам своя профил?
    Отоворете получения имейл за активация и следвайте инструкциите.
    Активирането се извършва еднократно.
  • label Възможно ли е да вляза в своя профил преди той да бъде активиран?
    Не.
  • label Как да вляза в своя профил?
    След успешно направена регистрация и активиция, системата автоматично ще Ви прехвърли във Вашата профилна страница.

    Алтернативно може да влезете в системата от страница "Вход", като попълните избраните от Вас електронна поща и парола, използвани при регистрацията.

    Ако поставите отметка в полето "Запомни ме", системата ще запомни входните Ви данни и следващият път, когато посетите здравния портал, автоматично влезете в профила си, докато самостоятелно не излезете от него чрез опцията "Изход" от падащото меню, намиращо се в горния десен ъгъл на главната лента.
  • label Как да редактирам профилната си информация?
    След като влезете в профилната си страница, кликнете върху секцията, където изписано Вашето име и последвате линка "Редакция на профил". Втората опция, с която може да достъпите "Редакция на профил", е от падащото меню, намиращо се в горния десен ъгъл на главната лента.
  • label Загубих/забравих паролата за потребителския си профил! Как мога да я възстановя?
    При забравена или загубена парола, отворете страница "Вход" и последвайте линка "Забравена парола?", след което попълнете изполваната от Вас електронна поща при регистрацията, поставете отметка в полето "Не съм робот" и кликнете върху бутона "Заяви промяна на парола". На посочената електронна поща ще получите имейл за промяна на паролата. Следвайте инструкциите.
  • label Как да открия лечебно заведение?
    Търсеното от Вас лечебно заведение може да намерите по следните начини:

    • - от полето за търсене "Търсете лечебно заведение или име на специалист", намиращо се в главната лента. Попълнете наименованието на лечебното заведение на кирилица, изберете го от падащото меню и натиснете бутона за търсене.
    • - от падащото меню "Лечебни заведения" изберете типа лечебно заведение. В новоотворената страница ще откриете търсеното от Вас лечебно заведение.
  • label Как да открия специалист?
    Търсеният от Вас специалист може на намерите по следните начини:

    • - по име:
      • от полето за търсене "Търсете лечебно заведение или име на специалист", намиращо се в главната лента. Попълнете името на кирилица, изберете го от падащото меню и натиснете бутона за търсене. След което ще бъдете препратени към профилната страница на специалиста.
    • - по специалност:
      • от формата за търсене, намираща се в началната страница, изберете типа специалист, конкретен район/или всички райони, конкретно лечебно завдение/или всички лечебни заведения и натиснете бутона "Търси".
    • - в страцица "Лекари" може да намерите всички специалисти, сортирани по специалност и по азбучен ред. За Ваше удобство може да използвате и формата за търсене, разположена в страницата.
  • label Как да резервирам час за посещение при специалист?
    За да резервирате час, е необходимо да имате направена регистрация в системата на здравния портал и да сте влезли в своя профил.

    След като сте открили търсения от Вас специалист, в профилната му страница ще намерите график/разписание на приемните му часове към съответната специалност и практика в дадено лечебно заведение. Изберете желания от Вас час, като кликнете в съответното поле от графика. Ще бъдете препратени към страница, където ще може да прегледате детайлно информацията, касаеща Вашата резервация. Ако информацията е точна, може да завършите резервацията, като кликнете върху бутона "Резервирай". В случай, че желаете да се върнете назад, натиснете бутона "Отказ".

    N.B. Моля, имайте предвид, че някои специалисти може да нямат график/разписание за резервация на час. В този случай резервация може да направите на посочения телефон(и). Ако липсва телефон, то резервация за посещение може да направите на Регистратура, на място в съответното лечебно заведение.
  • label Безплатно ли е резервирането на час за посещение при специалист?
    Да.
  • label Къде да открия своите направени резервации за предстоящи посещения?
    Всички направени резервации за предстоящи посещения може да откриете, като влезете в профилната си страница, секция "Моите резервации" -> "Предстоящи посещения", подредени в хронологичен ред от най-близка към най-далечна дата.
  • label След като съм резервирал час, какво трябва да направя преди посещението при специалист?
    В деня, задължително преди посещението при специалист, се прави потвърждение на Вашата резервация на място, на регистратурата на лечебното заведение, която се намира най-често до входа.

    Желателно е със себе си да носите разпечатка от направената от Вас онлайн резервация. Всяка резервация за предстоящо посещение може да разпечатате или запазите в .pdf формат, като я откриете във Вашата профилна страница, секция "Моите резервации" -> "Предстоящи посещения" -> колона "Принтирай" и натиснете бутона за принтиране.
  • label Как да разпечатам бланка от направена резервация за предстоящо посещение?
    Всяка резервация за предстоящо посещение може да разпечатате или запазите в .pdf формат, като я откриете във Вашата профилна страница, секция "Моите резервации" -> "Предстоящи посещения" -> графа "Принтирай" и натиснете бутона за принтиране.
  • label Къде да открия своите направени резервации от минали посещения?
    История за всички минали посещения може да откриете, като влезете в профилната си страница и последвате линка "История". Ще бъдете препратени към страница "История", където в секция "История на резервациите" -> "Минали посещения", може да откриете всички Ваши резервации от минали посещения, подредени в хронологичен ред от най-близка към най-далечна дата.
  • label Има ли лимит на броя резервации, които мога да направя?
    Да. Всеки регистриран потребител на портала се ползва от правото да направи 5 резервации и общо 5 отказа на направени вече такива. При всяко посещение, т.е. потвърдена резервация, се освобождава правото на 1 резервация и 1 отказ, ако е бил направен такъв. В случай, че нито една от направените резервации не е посетена, потребителят повече не може да се възползва от възможността да прави резервации през портала. С броя непотвърдени резервации, т.е. непосетени и неотказани, се редуцира правото на 5-те резервации/откази. Напр., ако има направени 5 резервации и се посетят 3 от тях, то потребителят вече ще има право само на 3 – останалите 2 ще загуби като право.
  • label Как мога да разбера, че резервацията ми от минало посещение е потвърдена като "посетена"?
    В профилната ви страница последвайте линка "История". След отваряне на страница "История", навигирайте до секция "История на резервациите" -> "Минали посещения". Срещу всяка резервация от минало посещение може да откриете дали тя е потвърдена като "посетена" или не.
  • label След посещение при специалист резервацията ми не беше потвърдена като "посетена". Какво да направя?
    В случай, че сте посетили специалист и Вашата резервация не е била потвърдена като "посетена", дори и на следващия ден, моля направете запитване от формата за контакти в страница "Контакти" или ни пишете на електронна поща support@myhealth.bg
  • label Как да докладвам неточност/нередност, възникнала при работа със здравния портал?
    В случай, че откриете неточност или нередност при работа със ситемата на здравния портал, моля направете запитване от формата за контакти в страница "Контакти" или ни пишете на електронна поща support@myhealth.bg
  • label Къде мога да открия мобилното приложение за здравния портал?
    В завсимост от операционната система на Вашето мобилно устройство:

  • label Безплатно ли е мобилното приложение?
    Да.
  • label Как мога да използвам мобилното приложение?
    Ще може да използвате мобилното приложение, ако имате успешно направена и активирана регистрация в системата на здравния портал. Входните данни за мобилното приложение са използваните от Вас електронна поща и парола при регистрацията.
  • label Как мога да се свържа с Дирекция "Здравеопазване"?
    В страница "Контакти" може да откриете информация за Дирекция "Здравеопазване".